2 Şubat 2010 Salı

Resimli konuşan CD...

Pazar gününü evde geçirdik. Ev toplama işlemleri yeni ev hala hazır olmadığı için azar azar toplanıyor her şey. Süreç git gide uzuyor. Oyunlar oynadık. Babayla boğuştuk. Muayene eldiveninden kukla yaptık. Kartondan elmalar. Ama hiç bir şey yetmedi küçük hanıma. Eninde sonunda sıkıldı. Cdlerin birini takıp birini çıkardı. İzlemek yok sadece can sıkıntısı. Aklıma eski videolarının olduğu cd geldi. Aaa izlerse belki hoşuna gider diye düşündüm. Önce biraz şaşkınlık. İzlerken kendinden o diye bahsetti. Beğenmedi konuşmasını :). Büsssa (büşra) diyor anne dedi. Sonrada müptelası oldu küçük hanım.

Sabah kalkıp anneanneye gitme çalışmaları sürerken. Anne resimli konuşan cdmi anneanneme götürmek istiyorum dedi. Hı deyip kaldım bi an sonra düştü jeton. Peki dedim. Bütün gün anneanneye izlettirmiş tekrar tekrar. Şurdayım yanımda şunlar var ayrıntılarıyla birlikte.

Balküpüpünden inciler:

Yağmur yağmış yerlerde su birikintileri olmuş.
- Her yer bıcık bıcık olmuş anne...:)

2 yorum:

  1. Bıcık bıcık. Yaa çok şirin gerçekten. Yerim ben o resimdeki elleri. Kendi küçüklüğünü ekranda izlemek farklı bir deneyim olmuştur. Artık bir süre bırakmaz o işi.
    Bir bloga safha safha tüm gelişmeyi yazabilmek çok hoş bir şans. Siz genç anneler bu konuda çok şanslısınız.
    Öpüyorum İlknur' cum...

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten güzel bir şans. Kendi için böyle bir şey yaptığımı anladığı zaman daha hoş olacak sanırım :). Anılar o kadar çabuk uçuyor ki zihinden böylelikle kayıtta kalmış oluyor.

    O kendini izlemekten bıkmıyorda izlettirdiklerine Allah kolaylık versin :)
    Bende seni öpüyorum Asuman ablacım...

    YanıtlaSil