1 Şubat 2010 Pazartesi

Güneş

Havanın durumu insanın ruh halini bu kadar mı etkiler. Evet etkiler:). Sabah uyanır uyanmaz gördüğüm güneş resmen içimi ısıttı. Karlı, fırtınalı, yağmurlu onca havadan sonra. İçim ısınınca dolayısıyla yüzüm güldü. Yüzüm gülünce işlerim hep rast gitti:). Seviyorum ben böyle günleri peşine soğuk haberleri gelsede.

Pazartesi sendromunu dibine kadar yaşayanlardanım. Bazen ilk iş günü Salı olsa değişen bir şey olur mu diye düşünmeden edemiyorum. Sonrada bu seferde Salı sendromu yaşardın diyorum:). Bugün uzun bir aradan sonra gelen güneş bana Pazartesini bile unutturdu.

Yılını hatırlamıyorum ama bir Tv kanalında hava durumunu sunan bayan (emin değilim ama sanırım bayandı) spiker 'hava nasıl olursa olsun, sizin havanız yerinde olsun' derdi. Benimde son temennim bu olsun :)

2 yorum:

  1. Güneş insanların hem bedenini hem de ruhunu ısıtır ve aydınlatır. Bir çok şair bunu şiirlerinde kullanmıştır. Kötü günler "karanlık" güzel günler "aydınlık" olarak nitelenir.
    Bahsettiğin spiker sarışın havalı bir hanımdı.
    Yakaladığın ışığı ve sıcaklığı önümüzdeki uzun kış ayları için sakla bence.
    Sevgiler .

    YanıtlaSil
  2. Bir günlük güneşle 1 hafta idare ederim artık Asuman abla:). Arada sırada yüzünü gösterir belki. Spikere ait ayrıntılı bir görüntü hatırlayamıyorum ama söyleyiş tarzı ve tonlaması hala zihnimde :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil