20 Ekim 2010 Çarşamba

Durunnn....! :)


Bungonun meraklısı bizim minik hanım. Bungoda orman kavşağının yol işaretlerini koyan tavşan. Durum böyle olunca trafik işaretleri merakı sardı bizi. Arabada sürekli bu ne demek, burda durman gerek, çocuklar geçebilir yavaş şeklinde geçiyor konuşmalar. Bu sayede epeyce işaret öğrendik. Laf aramızda ehliyete rağmen unuttuklarımızıda tekrar ettik. Onun görüpde bizim görmediğimiz bir tabela mı oldu vay halimize :)


Trafik işareti faaliyeti aklımdaydı. Dün anne-kız günü olunca değerlendirdik bu fikri. Aslında kağıt ve kartondan bişeyler yapmaktı niyetim sonra ona danıştım tual fikrini o verdi :). Çokta iyi etti. Teşekkür ediyoruz tekrar.


Ben DUR işaretini şablon olarak çizdim, oda boyadı. Bu bizim ilk tual çalışmamız. Tarih atmak gerek. Resim okadar sanatsal oldu ki trafik işaretini epeyce değişime uğrattık. Renklerin birbirine karışması, kağıda göre daha rahat çalışma şekli çok hoşuna gitti. Kuruması için bıraktık dün bugünde duvardaki yerini alacak...



7 yorum:

  1. yesin onu ablası ya nasıl da ciddi ciddi vermiş kendini işine:) ben çoook beğendim, ellerine sağlık miniğin.

    YanıtlaSil
  2. Nasıl ciddi anlatamam :) Teşekkürler canım öpüyoruz ana-kız :)

    YanıtlaSil
  3. yerim onu. öptüm ben de:)

    YanıtlaSil
  4. çok eğitici bir çalışma olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. gecen sene biz de her yerde işaret anlatıyorduk:) hatta işi ileriye götürüp korna çalınmaz yerde korna çalan dolmuş şoförüne çatmıştı:))

    YanıtlaSil
  6. Playing with colors too!

    YanıtlaSil