4 Mart 2010 Perşembe

Göz adam



Ne zamandır çim adam almayı düşünüyordum. Suladıkça çimlerin çıkışını izlemesini, sabırsızlanmasını merak ediyordum. Sonra kendimiz yapalım daha çok eğlenir diye düşündüm. Yapılış aşaması fotoğrafları yok. Çim ve talaş artıkları daha fazla dağılmadan faaliyeti bitirmenin derdinden fotoğraflamayı düşünemedik. Çim adam bittiğindede küçük hanım gözlerinden çok etkilenmiş olacak ki göz adam demeye başladı.



Göz adamını çok seven balküpü anne benimle yatabilir mi demekten kendini alamadı. Olumsuz yanıtı duyuncada yüzü biraz sarktı.

2 yorum:

  1. İlkokuldayken yumurta kabuğunun içinde de yapardık biz bu göz adamları..ama o zaman göz adamcık olurdu heralde:)

    YanıtlaSil
  2. İnternette yapılışını araştırırken yumurta kabuğundan yapılışınıda gördüm. Daha önce görmemiştim.
    Artık göz adamcık mı olurdu, yoksa hergün yumurta kabuğu mu biriktirirdik orası bilinmez :))

    YanıtlaSil