18 Ocak 2010 Pazartesi

Kayıp Gül


En çok satanlar listesinde. Hemen herkesin elinde. Bi vesileyle benim elimede geçti. Koşturmaca dolayısıyla askıya alıyordum. Cuma akşam otururken aldım elime Pazar günü bitti. Yaşadığım şey aslında biraz hayal kırıklığı. Evet akıcı ama basit bir hikaye. İnsanı içine alıp tahmin etmediği yerlere götürmüyor malesef.



Kişiyi daha çok içsel bir yolculuğa çıkartmayı amaçlıyor . Ama anlatım o kadar yavan ki duyguyu bir türlü yakalayamıyorum. Annesinin ölümünden sonra, yine annesinin hastalık nedeniyle öleceğini anlaması üzerine, kızının kendi iç dünyasını aralamasını sağlamak amacıyla kurguladığı bir takım olayları yaşaması. Kitap bittiğinde acaba ben bir yerimi kaçırdım demedende edemedim.



Ps i love you isimli bir film vardı. Kısaca hikaye bana onu anımsattı. Çok kötüydü berbattı diyemem. Ama o kadar çok reklamı ve mevzusu yapıldı ki bambaşka bir şey bekledim. Bestseller bir sürü dilde yayınlandı mevzuları insana beklenti yüklüyor malesef. Emeğe saygım sonsuz. Kitap bitimi kendi içime kısa bir yolculuk yaptım ama bu beklediğimden vasattı.



Not: Bu bestseller mevzusuyla ilgilide Hürriyet Pazar'da Ezgi Başaran'ın Artist misin isimli köşesinde bir yazı okumuştum paylaşmak istedim.

http://www.artistmisin.com/2010/01/artk-uluslararas-bestseller-degil.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder