24 Haziran 2011 Cuma

Dinlen bir nefes al...

Bi gün benim için gerçekten değerli bi arkadaşıma fotoğraflarım beni anlatıyor demiştim. O da kendini doğru anlatmak için, doğru fotoğrafı çekmelisin demişti... Doğru fotoğraf mı?... O kadar göreceli ki, hangi duygularla baktığınız çok önemli... Duygularımız kesiştiyse sizinle bi noktada benim gördüklerimi görmeniz kaçınılmaz aslında.

IMG_8097

Seviyorum bi objeyi, nesneyi karşıma alıp kimsenin görmediğini görmek için çabalamayı, evirip çevirip bi iz bulmayı. Zamanla daha geniş bakmayı severim belki... Bilinmez...

IMG_8103

Büyülü bişey, evet evet kesinlikle büyülü... Sayfalarca yazsam, tek bir karede gördüklerinizin size hissettirdiklerini hissettiremem aslında..

IMG_8102

Ne çok üç noktalı bi yazı oldu bu böyle... Bizi yorucu ve heyecanlı bi haftasonu bekliyor. Güzel bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle.. Dinlenin, bir nefes alın ve lütfen dinleyin :)

3 yorum:

  1. atlatırız dimi bu haftayı :(
    dinleyemedim link çalışmadı ama.
    bulsam bende çeksem böyle bi ışık topu, güzel.

    YanıtlaSil
  2. mavi bana heep pozitif enerji vermiştir bu resimlere de bayıldım İlknur
    ayrıca sana mutlu güzel hafta sonları

    YanıtlaSil
  3. Nedense bu obje bana başka bir gezegeni, henüz kirlenmemiş bu yüzden renkleri parlaklığını ve güzelliğini yitirmemiş bir alemi çağrıştırdı.
    Ben gece uykuya geçmeden önce karanlıkta gözlerimi sımsıkı yumar ve bu renkleri görürüm sık sık.
    Güzel hafta sonları İlknur' cun...

    YanıtlaSil