27 Haziran 2011 Pazartesi

Benim Küçük Ağustos Böceğim - Yıl sonu Gösterisi

Çok endişeliydim. Bir yanım 4 yaşındaki bir çocuğun ne işi olur yıl sonu gösterisiyle derken, diğer yanım heyecanla onu izleyeceğim günü bekliyordu. Bir sürü şey geçiyordu aklımdan ya sahnenin ortasında ağlarsa, ya kendini kötü hissederse. İyi bişey yapalım derken onu derinden etkileyen yanlış bişey olursa vs. vs.

IMG_8299

Evde sakin ve hazır gibiydi. Olacakları anlatıyordu izleyeceksiniz ve beni alkışlayacaksınız diyordu. Yarım saat kalası öğretmenine teslim ettim onu. Kuliste teyzeleriyle ziyaretine gittiğimizde ise çok heyecanlı ve gergindi. İlk gösterisinde devam eden gerginliği, ikinci gösterisinde yerini neşe ve mutluluğa bırakmıştı. Gözleri öğretmeninde, her hareketi doğru yapmaya çalışıyordu. Çok mutluydu. Sahneden bize el sallayacak kadar da rahattı :)

IMG_8307

Onu sahnede görmek, büyüdüğüne tekrar tekrar şahit olmak müthiş bir duygu. Gözlerim nemli, yüreğim pırpır izledim her hareketini. Şükrettim yaradana onu bana verdiğin için. Dua ettim, hep böyle mutlu olsun, hep böyle güzel günlerini görelim diye :)

3 yorum:

  1. ah canım çok şükür atlattık :D
    kızlar ve tabi bizde ;)
    Gösteri süpermiş belli oluyor :D

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bu ilkti. Bir dahaki ve daha sonrakilerde daha az endişeleneceksin eminim. Ne kadar güzelmiş Balküpü. Kırmızı ne yakışmış.Allah nazarlardan korusun. Hep güzel, mutlu günlerini göstersin sizlere.

    YanıtlaSil