14 Aralık 2010 Salı

Biraz can sıkıcı bir yazı bu...

Biliyorum bir çoğumuz can sıkıcı şeyleri buraya yazmaktan hiçte memnun değiliz. Çoğu zaman rahatlamak, konuşurken dile getirmekte zorlandığım şeyleri kelimelere rahat dökmenin verdiği duyguyla yazıyorum buraya. Hayatın bazı dönemeçleri oluyor üzülüyorsun, kendinden daha kötüleri düşünmene sebep oluyor belkide.
Epeydir çok sık hastalanıyor. O hasta olduğunda bende tüm bağlantılar kopuyor. Bir hafta gripli, bir hafta öksürüklü, bir hafta ateşli geçiriyoruz ayı. Ateşlendiğimizde antibiyotik başladık geçen hafta ve bir hafta sonra yine ateşliyiz. Dün soluğu doktorumuzda aldık. Muayene sonrası işitmesi çok zayıf dedi. Nasıl yani, neden? Kulaklarında sıvı birikmiş. Geniz eti mevzuları. Bir çok annenin bildiği şeyler. Önce ilaç tedavisi deneyeceğiz olmassa operasyon ve ardından tüp takılacak kulaklara. Nasıl canım sıkıldı anlatamam. Geçmişteki sağlık sorunlarımızdan sonra sanırım limitimi doldurmuşum. Biliyorum operasyon çok basit ama yaşadıklarımı hangi kelime tam manasıyla anlatır ki. Dua ediyorum ilaç tedavisi tüm sorunlarımızı halletsin diye. Bir yandanda üzülüyorum bir sürü ilaç içipte ya sonuç alamazsak diye. Annelik çetrefilli, dengesiz bir duygu. Yada sadece benim için böyle...

9 yorum:

  1. Seni çok iyi anlıyorum bizde ateşle uğraşıyoruz 3 gündür. Umarım ilaç tedavisi işe yarar. Ne söylesem faydasız biliyorum ama biraz rahatlatma adına:Benim yiğenime de takılmışdı tüp, basit bir operasyon zamanla vücut atıyor onu, çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  2. umarım çabuk iyileşir ama ortalıkta sizinle aynı durumda olan öyle çok kişi varki ..iyiki daha beter bir hastalık değilmiş de de moralini düzelt çaresi var nasılsa..birde ufak tüyo bir eczacı arkadaştan aldım oda kızına kullanıyor yeni mi çıkmış bilmiyorum ama hani ilk süt vardır ya ağız sütü onun inekten elde edilenin ilac haline getirilenini yapmışlar bağışıklık için süper birşey aslında. ben başladım bakalım bu kışı nasıl geçireceğiz araştır derim..geçmişler olsun senin moralin iyi olsunki kızınada moral ol..

    YanıtlaSil
  3. İlknur' cum, geçmiş olsun.
    O süreci biz Can' la yaşamıştık. Harfiyen aynı. İşitme kaybı. (O bir de yürürken sendeliyordu.Denge bozukluğu da vardı) O da çok antibiyotik kullandı. Sonra 6-7 yaşlarında o operasyonu geçirdi. Geçti gitti. Şimdi 26 yaşında. Bir apandis bir de fıtık ameliyatı geçirdi sonrasında. Aslanlar gibi koşturup duruyor. :))Bunlar olacak, geçecek. Üzülmen çok doğal tabii ama yeter ki yılgınlığa kapılma ablacım. Olur mu?

    YanıtlaSil
  4. İnşallah ilaç tedavisi ile hastalığından kurtulur kuzucuğun.. İyi düşün ki iyi olsun arkadaşım... çok büyük geçmişler olsun

    YanıtlaSil
  5. Allah acil şifa versin inşallah. öpüyorum miniği

    YanıtlaSil
  6. İlknur
    ben okurken bir hal oldum ki
    annesin elbet kolay değil sana,Mevla şifalar versin tez zaman da,Almina iyileşsin inşaAllah.
    Elbet doktorun dediği gibi basit bir opresayon ama yürek akıl dinlemiyor o basitliği,geçecek elbet arkadaşım, balküpünü öp ısır hatta benim için miniği :)

    YanıtlaSil
  7. aynı dert bizde de var... kızım aynı söylediğiniz durumda.. o burun akıntımız hiç geçmiyor. drumuz aynı şeyleri bize de söyledi ilaç tedavisi uyguladık hem de fazlasıyla gerçekten ilaçlar sonunda sıvı kurudu ama üstünden 1 ay geçmedi ki gene aynı sorunla başbaşayız.. çocuğuma içirdiğim şişe şişe antibiyotiklere mi yanayım... iki ara bir derede kalmama mı yanayım bilemiyorum....

    YanıtlaSil
  8. Canım şimdi nasılsınız?
    çok geç okudum yazını
    üzme kendini canım
    iyi düşünelim iyi olsun
    daha önce çok daha büyüğüyle başa çıkmış güzel bir kız için ne ki bu. İlaçlar iyi gelecek birşeye gerek kalmayacak inşallah canım
    çok çok öptüm sizi anne-kız :)

    YanıtlaSil
  9. Bahar'cım daha iyiyiz şimdi ilaç başladık. Bakalım zaman gösterecek. Allah beterinden saklasın diyorum. İyi düşünmeye çalışıyorum. İyi olacak inşallah :)

    YanıtlaSil