4 Kasım 2010 Perşembe

Fotoğraf - Aşk - Michael Kenna


Fotoğrafa aşık olmak diye bişey varsa ben aşık oldum dostlar. Bu yalın, göz yormayan anlatım nasılda derin duygular taşıyor öyle değil mi?. 2008 yılında İstanbul'da Sessiz İzlenimler isimli sergisi açılmış Michael Kenna'nın. Fakat malesef o zamanki önceliklerim başka olduğundan fark etmek mümkün olmadı. Fark etmeyenler için bir anlatım olsun bu. Issız doğanın şairinden bir kaç örnek;





Ps: Fotoğraflar sanatçının resmi internet sitesinden alıntıdır. http://www.michaelkenna.net/

4 yorum:

  1. sahiden ne kadar yalın çalışmalar öyle

    YanıtlaSil
  2. Yalın ve derin beni bambaşka yerlere götürüyor:)

    YanıtlaSil
  3. ilk fotoyu çok sevdim.. insanı içine çekiyor, dernliğine hatta.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel... En çok kuşları sevdim.

    YanıtlaSil