24 Ocak 2014 Cuma

Ne uzun zaman... Niye mi yazmadım ? bilmiyorum... Niye yazıyorum ? bilmiyorum. Beynimin içi karma karışık bir tek onu biliyorum. Herkesin de böyle mi acaba ? Hiç bir saniye susmayan bir beyin. İlla düşünecek bir şey bulacak. Yazarken bile hissediyorum bunu. Beynim parmaklarımdan önce davranıyor ve kelimeler abuk subuk bir hal alıyor.

Yorgunum düşünmekten. Neyi mi? en gereksiz şeyleri. Asla değiştiremeyeceklerimi. Sahip olduğumu sanıp aslında sahibi olmadıklarımı. Biraz cesaret lazım şimdi bana. Yazmak için ve dökmek için eteğindeki taşları.

Bazı şeyler dalgalı... Deniz, düşüncelerim, ruhum... Durgun bir su gibi yaşayanlara hayranım.

Ama ben en iyi neyi beceriyorum biliyor musun? Gülümsemeyi... Ciddiyetine çarptığım insanlar garipsese de ben seviyorum işte...


2 yorum:

  1. gülmek yakışıyor sana canım, hep gül :D

    YanıtlaSil
  2. yaz.
    yazarak atıyoruz biz de. ara verdikçe soguyor iç sesinle başbaşa kalıyorsun :(

    YanıtlaSil