19 Ocak 2012 Perşembe

Öksürdüm yahu...


Sabah saçını tararken öksürdüm. Bir hışımla döndü bana, bana doğru öksürme verem mikrobu bulaştırırsın dedi. Verem olmadığımı :) o yüzden verem mikrobu bulaştırmayacağımı. Bizlerin aşılı olduğumuzu anlattım. Pek inandırıcı gelmedi sanırım 'Dilek öğretmenim öksürünce bulaşacağını, öksürükle beraber mikropların havada dolaştığını söyledi' dedi. Sabah sabah beni veremli ilan etti :). Sonrasında aşıyı ne zaman olduğunu, ağlayıp ağlamadığını ve buna benzer bir dolu soru sordu. Epeyce formundaydı. Bu haftanın konusunun bulaşıcı hastalıklar ve aşılar olduğunu bilseydim daha önceden çalışırdım dersime :)

IMG_0343

Ps: Kendini aynada çekmeye çalışan minik fotoğrafçı :)

3 yorum:

  1. makineyi tutuşunu yerim ama :)
    bir ders programı rica etsen :) aksatmazdın dersini ;)

    YanıtlaSil
  2. Her gün yeni bir şey öğreniyorlar bize dönüşü de sorularla oluyor :)))Haklısın çalışmak lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Aman dikkat!Öksürürken dahi düşüneceğiz demekki bundan sonra :)

    YanıtlaSil