23 Aralık 2011 Cuma

Minicik bir ara...

IMG_0162

Bir şeyi artık net olarak biliyorum ki yaptığım işten artık mutluluk duymuyorum. Buda en ufak fırsatı değerlendirip işten kaçış olarak yansıyor (okuldan kaçan çocuklara döndüm) :). Babam patronum -patronum babam olunca 3-4 gün kalan iznimi 1 hafta olarak yeniden düzenledim :) Planlarım hem var hem yok. Kendime özel bir izin yapmayı düşünüyorum. İnşallah her şey dilediğim gibi gerçekleşir.

IMG_0160

Yenilenmiş, arınmış huzurlu bir şekilde yeni yıla ve işime başlama hayalleri ile birlikte;

IMG_0159

Yeni yılınızı şimdiden kutluyorum. 2012 yılı sağlıkla, huzurla, mutlulukla geçsin inşallah. Hepinize mutlu yıllar.

Bolca fotoğrafla döneyim dua edin benim için...


6 yorum:

  1. Güzel kaçışların olsun İlknur' cum. Sana ve aliene yeni yılda mutluluklar dilerim...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Asuman ablacım evden senin her yıl olduğu gibi güzel yeni yıl postlarını merakla bekliyor olacağım:)

    YanıtlaSil
  3. Benimde isten bikmis oldugum bu gunlerde, nasil da senib yerinde olmak istedim bi bilsen :(
    Keyfini cikar tatilin :))

    YanıtlaSil
  4. Yadigar çok teşekkür ederim :) Darısı başına diyeyim en kısa zamanda...

    YanıtlaSil
  5. canım iyi tatiller :D
    yarasın bu tatil sana
    iyi geleceği çok açık

    YanıtlaSil
  6. Saol Baharım inşallah :) Varsa ufak tefek aran seslen kahve içelim ;)

    YanıtlaSil