4 Kasım 2011 Cuma

Aslında inanılmaz derecede keyifsizim. Sanırım hayattaki zor ikilemlerden birini yaşıyorum kendi işimde, iş yerimde mutsuzum. İş hayatına yeni başladığımda henüz çok gençken sevdiğim  bir dost kurtlar sofrasında kuzu, senin ne işin var burada demişti. Üzerinden 11 yıl geçti ve ben hala kurtlar sofrasında kuzuyum maalesef... Sadece normal bir insan gibi davranıyorum, merhametimle, öfkemle, kızgınlığımla, sevincimle olduğum gibi yaşıyorum. Numara yapmak, planlar kurmak, pazarlama yapmak benim işim ve karakterim hiç olmadı çok şükür. Geçecek biliyorum zamanın gelmesi için sabretmem gerek. Neyse... tüm bunların üstüne sevdiklerimle bayramın tadını çıkartıp tüm olumsuzlukları bir kenara atmış olacağım inşallah... Sizinde sevdiklerinizle mutlu huzurlu güzel bir bayram geçirmenizi diliyorum. Evin bayram şekerinden buyurmaz mısınız? :))

IMG_9733

2 yorum:

  1. ben alırım o bayram şekerinden :)
    canını sıkma desemde sıkacaksın biliyorum ama tatil boyunca keyfini çıkar kızının ;)

    YanıtlaSil
  2. Sen kendini kızına ailene ve bayrama odakla. Emin ol gerisi önemli değil. Üzüldüğünle kalır, ilerde pişmaanlık duyarsın. İnsanoğlu her yerde yapıyor yapacağını. Uğraşmaya değmez. Yok say.
    O şirin yanaklardan benim için öp lütfen.
    Sana tüm sevdiklerinle güzel bir bayram diliyorum...

    YanıtlaSil