11 Ekim 2011 Salı

Yağmur

Yağmurlar yağar çünkü dünyanın temizlenmeye ihtiyacı var.

Üşüyoruz çünkü daha sıkı sarılalım sevdiklerimize diye.

İnsan davranışlarını değiştirebilir elbet, duygularına yön verebilir. Fakat içimizde bir yerlerde hep bizimle olan bir duygu var. Hayatımıza aslında yön veren.

Ben gülümsemeyi tercih ediyorum. Beni anımsayanlar hep böyle hatırlasınlar diye. Bu öğrenilebilir mi ? Okullarda ders olarak okutulabilir mi? bilmiyorum. Fakat ben gülümsemenin gücüne inanıyorum. Son günlerde çok muzdaribim asık suratlı annelerden, somurtkan iş arkadaşlarından. Dün markette her istediğimizi aldık dimi anne diyen kızıma şükretmeyi öğretiyorum. Allah'a şükretmesi gerektiğini, bunun teşekkür etmek demek  olduğunu. Tüm bunları onun bize verdiği sağlık ve mutlulukla kazandığımızı söylüyorum. Mutlulukta, gülümsemekte bulaşıcı ve ben her geçen gün mutsuz ve doyumsuz bu toplumdan korkuyorum.

6 yorum:

  1. Sen gülümsemeye devam et İlknur. Kızın da senden görüüp öğrensin güzellikleri. Gülerek baksın dünyaya. Her mücadeleye de gülerek girsin.
    Gülerek dağıtsın umudu etrafa.
    Onlar gülsün ki bizler de umutlanalım...

    YanıtlaSil
  2. Gulumsemek bulasici bence...okudum seni ve gulumsuyorum suan sana, tum ictenligimle :))
    Cok sukur, bize bu nimetleri verene, verdiklerini gordurene...Hayirli ve bilincli evlat yetistirebilmek temennisiyle...

    YanıtlaSil
  3. ben seni yazını okurken hep güler yüzlü hatırlıyorum :)
    tweet atarken bile gülen yüzün aklımda
    kızın senden ne görürse aynısı olacağına eminim :)
    gül yüzlü :D

    YanıtlaSil
  4. Asuman ablacım elimden geldiğince inadına gülümsüyorum :) İnşallah miniğim de hayata gülümsemeyi öğrenir ömrü boyunca...

    YanıtlaSil
  5. Ayşe'cim içtenliğin için teşekkür ederim öncelikle, tebessümler karşılıklı:) İnşallah hayırlı evlatlar yetiştiririz hepimiz.

    YanıtlaSil
  6. Baharım güzel arkadaşım :) Teşekkür ederim, sende benim zihnimde hep o gün ki sıcaklığınla yer etmektesin. İyi ki tanımışım seni. Öperim canım...

    YanıtlaSil