22 Eylül 2011 Perşembe

Gel - Git


IMG_9604

Bu sabah gözümü açtığımda yanımdaydı. Ayakları üşümüş ısıtmamı istedi. Oyun oynadık yatakta. Tokayı küçük avuçlarında saklayarak benim bulmamı istedi. Büyük keyif aldı. Öptüm öptüm bolca çektim kokusunu içime. Kocaman oldu, ben hala ayaklarını öpmekten vazgeçemiyorum. O da buna bayılıyor.

IMG_9600

Cumartesi anne kız Beşiktaş -Üsküdar arası motor keyfi yaptık. Sürekli poz verdi. Denize bakarken çek anne, vapura bakarken çek anne, otururken çek anne. Onun bu bilinçli poz vermeleri mest ediyor beni.

IMG_9601

İstanbul onunla o kadar güzel ki, bakmaya doyamıyorum...

4 yorum:

  1. HİÇ BÜYÜMESELER KEŞKE DEDİĞİM ÇOOKTUR BENİM:))
    İSTANBULDA YAŞARKEN KIYMETİNİ TADINI BOL BOL ÇIKARIN 2 GÜN GELDİM GİTTİM HALA KENDİME GELEMEDİM:))

    YanıtlaSil
  2. Figen'cim uzun uzun gel bizde görüşelim :)

    YanıtlaSil
  3. eksik olmasınlar hayatımızdan.

    YanıtlaSil