14 Temmuz 2011 Perşembe

Tatil notları 1

Yengeç

Döndük. Yüzdük, gezdik, dinlendik, yorulduk... 4 yaşındaki bir cimcimeyle tatile gitmek bambaşka bişeymiş. Hayatı yeniden keşfetmek gibi. Enerjisine yetişememek gibi. Her yıl yaşadığımız sorunların bir çoğunu yaşamadık. Daha uyumluydu ben yoruldum o hiç yorulmadı. Havuz deniz arası gidip gelmeler. 5 saatlik plaj sonrası her dönüşte biraz daha kalalımlar hiç bitmedi. Doymak bilmedi.

Açıkcası bu yıl bende doyamadım, önümüzdeki senenin planlarını yapmaya başladım bile...


Tatil notları fotoğraflarla devam edecek önümüzdeki günlerde :))


Yengeci kardeşim buldu, deniz yıldızı ararken... Kendisi tam bir deniz yıldızı avcısı, bu yıl eli boş döndü ama :)

4 yorum:

  1. Bahar'ım tam yazarken geldi yorumun :) Bitirdim molayı ;)

    YanıtlaSil
  2. İlknur' cum hoşgeldin. Resmi görünce kaçmayı düşündüm bir an ama sana merhaba demeden gidemedim. Umarım başka kabuklu resmi yoktur zulada. Fobim var :))

    YanıtlaSil
  3. :)) canım
    meraktaydım ama tatil fotoğraflarını :D
    ama bu banada yetmedi bilesin ;)

    seneye şimdiden planlar var dimi kafada, kızlar pek keyfiliydi galiba bu sene :))

    ayrıca yengeç şimdi fotoğraftan çıkacak gibim :D

    YanıtlaSil
  4. Yengeç görmeye dayanamıyorum ama fotoğraflarda aramız iyi kendisiyle:)

    zeynep

    YanıtlaSil