12 Mayıs 2011 Perşembe

Üsküdar'a gideriken...

Yok yok başlığın devamı gibi yağmur yağmadı. Ama bir soğuktu nasıl üşüdüm anlatamam. Hemde çok eğlendim. Kurs arkadaşlarımla muhtemelen son uygulamalı dersimizdi. Üzgünüm birazcık, birazda korkuyorum kurs mecburiyeti beni fotoğrafa bağlıyordu bu güzel uğraştan kopmamak istiyorum. Umarım başarırım.Kopacak gibi olursam uyarın beni olur mu? :)

Mor salkım 1

Siyah beyaz

Gün batarken

güneş..

Mor salkım

Siyah beyaz lale

Bağlantı..

Kırmızı..

Yukarı bak !!

Kedicik :)

Şu sevimli kedinin bana nasıl poz verdiğine bakar mısınız ? :)

Bunlarda ilk uygulamalı dersimin fotoğrafları belki benim gibi merak edenler olabilir. http://balkupuylehayat.blogspot.com/2010/11/ilk-uygulamal-ders.html

10 yorum:

  1. Tüm resimler harika. Benim sevdiğim tarzdan da bol bol çekmişsin. Artık kanına girdi bir kere. gÖZÜN ARTIK GÖZ OLMAKTAN ÇIKTI VİZÖR VİZÖR BAKIYOR ETRAFA. nASIL BİR ANLATIM BİÇİMİYSE. Neyse böyle devam ediym. Buralarda bir yerlerde Demoklesin kılıcı gibi tependeyim. Hele bi bırak.
    Öptüm İlknur' cum...

    YanıtlaSil
  2. resimler muhteşem birde havalar muhteşem olsa ne iyi olacak :(

    YanıtlaSil
  3. Her bırı ayrı guzel, emegıne saglık...Ara verme lutfen, devamini dort gozle bekliyorum...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. az önce filickrda da gördüm bayıldım,ellerine sağlık ilknur...bencede devam et lütfen :)

    YanıtlaSil
  5. fotoğraflar nefis olmuş..eline sağlık...ah Üsküdar..benim eski muhitim..nasıl özlemişim

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel ama Ağaç fotoğrafını ayrı bir sevdim:)

    YanıtlaSil
  7. kopmazsın canım :) uyarırım ben seni :)
    çok güzel fotoğraflar olmuş. müsait bir vakit diyorum planlar vardıyaaa anlarsın sen :D

    YanıtlaSil
  8. Kareler mükemmel emeğinize sağlık,gitmiş kadar olduk sayanizde.

    YanıtlaSil
  9. her biri diğerinden güzel..

    YanıtlaSil
  10. Bayılıyorum İlknur'un fotoğraflarına. Kızımın doğum fotoğraflarını da çekecekti ancak bizim kız sabaha karşı acele edince yapamadık:)

    YanıtlaSil