6 Ocak 2011 Perşembe

Yıldız Camii ve sanatsal fotoğraflar

Hava soğuk, erkenden akşam oluyor böylelikle dışarıda çıkıp fotoğraf çekmek pek mümkün olmuyor, özellikle benim için. Epeydir planlıyordum Yıldız Camiine gitmeyi düne nasipmiş. Bir şeyi farkettim ki sanatsal fotoğraflar çekmek sanırım daha çok hoşuma gidiyor. Işık konusunda biraz sıkıntı çektim. İkindi vakti hava bulutlu ve gidenler bilir yıldız caminin kubbesi dar içe bombeli yukarıdan içeriye düşen ışık kısıtlı, sonuç olarak bunlar çıktı. İyi seyirler...

Yıldız camii 1

Yıldız Camii 2

Yıldız Camii 3

Yıldız Camii 4

Yıldız Camii 5

Yıldız Camii 6

Dip Not: Her camii fotoğraf çekimimden sonra diyanete şöyle uzun bir şikayet dilekçesi yazmak istiyorum ama hep unutuyorum. Sanırım diyanete değil kültür bakanlığına yazmalıyım. Fotoğraf çekmeden önce bazı şeyler gözüme çarpmazdı güzelim avizelerdeki abuk sabuk ampuller, kubbenin altından geçen garip kablolar, tarihi camilerin yapısıyla uzaktan yakından ilgisi olmayan elektrik düğmeleri. Çok üzülüyorum Mimar Sinanımız yok artık bari bıraktıklarına sahip çıkabilsek :(

3 yorum:

  1. eline sağlık arkadaşım.. ben de bir makina aldım ve fekat çıkmıyor ortaya matah bir şey.. napmalı, netmeli? fotoğraf çekmeyi şu sebepten seviyorum: bakmaya değil görmeyi sağlıyor.. bir de tabi dediğin gibi güzellikler kadar çirkinlikler de göze batıyor

    YanıtlaSil
  2. yıldız camiine daha önce gitmedim ama çok güzelmiş gerçektende...kubbesine ve o tarihi kapıya bayıldım,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel resimler, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil