20 Eylül 2010 Pazartesi

Yazmak, yazmak, yazmak... görmek....

IMG_1636

Başlangıçlar birazda olsa korkutur beni. Baştaki bu ketum, kırılmaz kabuk bu korkunun eseri. Alıştıkça insana, işe, yaşama, ortama kırarım tüm zincirleri özgürce...

IMG_1638

Damla damla önce, güvendikçe.. Anne olmadan önceki gibi pervasız değil. İnce hesaplarla, yavaş adımlarla başlıyorum herşeye.

IMG_1639

Sahi ben korkarmıydım, annelik ünvanı bana verilmeden önce. Güvensiz miydim bu kadar hayata karşı. Hayır değil hatta haddinden fazla cesur, şimdi elimdeki bu kristal çok kırılgan ve kıymetli hayatı yaşanabilir kılma çabası onun eseri...

IMG_1640

O kadar çok şey görmek istiyorum ki. Bi o kadar gördüklerimi ölümsüz kılmak. Gözümün göremediği zerreleri keşfetmek. Her kareye bir hikaye yazmak.

IMG_1643

Bi başlangıç küçük ama umutlu... Hayaller
gerçekleşsin diye...


Not: Merak edenler için :). Künefe yapımında kullanılar tel kadayıf pişirme şekli. Akan hamurumsu sıvı sıcak sacın üstüne geliyor ve işlem 1 dk. gibi kısa bir sürede bitiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder