16 Nisan 2010 Cuma

Küçük Hanım 3 yaşında....

Zaman su gibi geçiyor ömürden...
Sen büyüyorsun, bazen en yakın arkadaşım, bazen minik bebeğim oluyorsun.
O kadar akıllısın ki, kurduğun bağlantıları, farkındalıklarını anlamakta zorlanıyorum.
Bide çok inatçı ve sabırsız :)...
Beklemek en zor olanı senin için, illa dediğin olacak.
İlk doğduğun günde bu böyleydi.
Beslenme saati geçmesin, verdiğim mamayı bile almazdın hırsından.
Hep söylüyorum sana seni çok sevdiğimi biliyor musun? diye
Yanıt bazen evet, bazen numaradan bilmiyorum oluyor.
Çok seviyorum seni diyorum.
Kocaman ayaklarını minicik bebekmişsin gibi öpüp kokluyorum her zaman.
Sahi bu hiç değişmez mi kocaman bir yetişkin olduğunda da ayakların minik bir bebek gibi gelir mi bana?
Hep sevgi dolu ol istedim
Umarım başarmışımdır.
Sevdiğinde gözlerin ışıldasın, en büyük güzelliğin kalbin olsun istedim.
Şimdi 3 yaşındasın inanması güç.
Nasıl geçti zaman bu kadar hızlı
Sen büyürken bu kadar hızlı geçmese...
Sen yokken yokmuşum gibi bazen.
Herşey sen oluyor senden sonra...
İyiki doğdun sevgilim...
İyiki bizimlesin...
Hayırlı, uzun bir ömür diliyoruz sana.
Seni seviyoruz...

2 yorum:

  1. Ay ben nasıl görmedim bu yazıyı
    Sevgili Balküpü' ne sağlık, mutluluk, huzur başarı sevgi dolu uzun bir yaşam diliyorum.
    Annesiyle babasıyla ve tün sevdikleriyle...
    Annesini de öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz Asuman abla bizde seni öpüyoruz...

    YanıtlaSil