3 Mart 2010 Çarşamba

Teşkilat

Nasıl kızgınım anlatamam bu şehirde birileri ne çok akıllı geçiniyor. Geçen hafta Eczacıbaşı gelişim pazarlamadan bir bey geldi. Hoş sohbet ürünlerini anlattı temizlik ürünleri satıyor. Kampanyadan bahsetti. Makul geldi fiyat listesi istedim yanımda yok mail atayım dedi. Peki dedim onada. Çıkarkende lavaboyu sordu tarif ettim gitti.

Bir hafta sonra bugün yanıma geldi. Daha merhaba der demez size kötü bir haberim var dedi. Allah Allah ne acaba kötü haberi ?? dedim. Buyrun hayırdır falan. Havlu kağıtlar için kullandığınız makinalar bize ait ama içindeki kağıtlar değil, o nedenle makineleri sökmemiz gerek dedi. Nasıl tepem attı anlatmam. Buraya gelmişsin adam gibi. Ürünlerini anlatmışsın. Değer görmüşsün. Yetmemiş gitmiş havlu kağıtların makinesini kontrol etmiş içindeki kağıt nedir ne değildir bakmışsın. Buraya teklif vermeye geldiniz gidip makinelerimi kontrol ettiniz dedim. Yok işte tuvalaet ihtiyacım vardı dedi. Ben kızıp tersleyince işte bu makineleri almak için sözleşme yapmış olmanız gerek falan dedi. Makineler 4 yıldır takılı hatırlamıyorum. Ben bulurum gibi ukalaca konuştu. Git bul gel o zaman yaptığınız hiç etik değil çok çirkin dedim. Çıktı gitti.

Makine dediği her yerde satılıyor. Yani yesem söküp gidecek makinaları. Yada kendi malzemesini sattıracak. Millet mi çok uyanık bizmi çok saf kaldık anladım. Kartını falanda bırakmadı. Nasıl bir teşkilat siz düşünün Allah bilir firmayla hiç bir bağlantısı yok. Kartını nasıl almadım ona kızıyorum en azından firmayı uyarırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder